Simposio "Acelerar a implementación dun desenvolvemento sostible nas actividades e programas do campus"
Symposium “Accelerating the Implementation of Sustainable Development in Campus Activities and Programmes”
É amplamente coñecido que os asuntos relacionados co desenvolvemento sustentábel, aínda sendo de natureza global, son mellor tratados a nivel local. Isto é particularmente certo para o contexto da educación superior, en que o deseño e implementación de iniciativas de sustentabilidade nos campus mostra como as universidades traducen os principios do desenvolvemento sustentábel na práctica.
O Simposio involucrou a profesionais no ámbito do desenvolvemento sustentábel no sentido máis amplo, desde a empresa e a economía, ata a arte e a moda, a administración, a enxeñaría, o medio ambiente, as linguas e os estudos multimedia.
- Mostrar e presentar o traballo das universidades na sustentabilidade dos campus
- Intercambiar experiencias de investigación, ensinanza e proxectos de deseño de campus verde
- Debater a integración do desenvolvemento sustentábel nas operacións e deseño dos campus
- Formar unha rede de participantes e proporcionar unha plataforma de cooperación
- Dous eixos: Exposición de posters e Presentacións
- 3 orientacións diferenciadas: (1) Sustentabilidade nas actividades e instalacións dos Campus, (2) Investigación, planificación e desenvolvemento de Campus Verdes, (3) Actividades para o estudantado, participación nos Campus Verdes e sustentabilidade nos curriculos e materias.
Cos artigos aceptados, presentados e discutidos no evento elaborouse un número especial da revista International Journal of Sustainability in Higher Education, publicado por Emerald Publishing (Reino Unido), que é a revista líder mundial en sustentabilidade nun contexto de educación superior.
Esta publicación contén 8 artigos relativos a sustentabilidade na UDC, e que forman parte da sección especial do evento coas editoras invitadas Fernanda Frankenberger e Amanda Lange Salvia (Hamburg University), e Pedro José Vega Marcote (UDC).
Outros 6 artigos da mesma revista tamén foron comunicacións ao referido congreso.
A continuación móstrase a relación de artigos da UDC, coas ligazóns no título ao artigo na revista, onde se pode ver o abstract completo.
Manuel Regueiro-Picallo, Gemma Rojo-López, Jerónimo Puertas
The purpose of this paper is to present the Strategic Research Consortium Centre for Technological Innovation in Building and Civil Engineering (A-CITEEC) and its…
María J. Servia, Anxo Cao, Yaiza R. Lueje
Invasive species are under the spotlight because of their detrimental effects on biodiversity. However, management of invasions presents multiple dimensions frequently…
Raquel Martinez-Buján, Elvira Santiago-Gómez, Carlos Diz, Jose A. Cortes-Vazquez, Montserrat Golías
This paper aims to show how the Green Campus Program has been implemented at the Faculty of Sociology of the University of A Coruña (Spain). It describes the criteria used…
Circular economy, sustainability and teacher training in a higher education institution
Anxela Bugallo-Rodríguez, Pedro Vega-Marcote
Higher education institutions have a valuable dual role in disseminating the circular economy (CE) as a new sustainability paradigm. First, the university teaches students…
Marta Rey-Garcia, Vanessa Mato-Santiso
The purpose of this paper is to understand the roles that social capital and real-world learning may play in enhancing the effects of university education for sustainable…
Verónica Torrijos, Manuel Soto, Domingo Calvo Dopico
The University of A Coruña (UDC) elaborated the SOSTAUGA project, aiming to reach a higher sustainable level of its water management. SOSTAUGA defined four priority points…
Ana Ares-Pernas, Carmen Coronado Carvajal, Alfonso Gomis Rodríguez, María Isabel Fernández Ibáñez, Vicente Díaz Casás, María Sonia Zaragoza Fernández, María Sonia Bouza Fernández, Manuela del Pilar Santos Pita, Antonio Domingo García Allut, María Pilar Comesaña Pérez, María Jesús Caínzos López, Belén Feal Cabezón, Araceli Torres Miño
This paper aims to present and describe the main actions carried out in six different faculties and common areas such as cultural and research centres and administrative…
Carmen Coronado, Carla Freijomil-Vázquez, Sara Fernández-Basanta, Elena Andina-Díaz, María-Jesús Movilla-Fernández
Higher education institutions have a significant impact in preparing future generations for the creation of a sustainable society. By formulating appropriate curricula…
Descarga a relación de artigos da UDC desta publicación
Publicación do número completo:
International Journal of Sustainability in Higher Education: Volume 21 Issue 7
Documentación complementaria do Simposio:
Manual of good sustainable, responsible and supportive practices for the symposium
Organización na UDC:
Organización Simposio: