Aquí atoparas información para a realización doutros trámites que podes necesitar para acceder á Universidade:
Deberás solicitar o traslado de expediente se:
NON deberás solicitar o traslado de expediente se estás admitido en estudos universitarios de Grao e accedes por:
Neste caso terás que contactar coa administración do centro universitario (Escola/Facultade) no que estiveches matriculado. Desde a administración indícaranche como é o procedemento a seguir.
Podes atopar os datos de contacto da administración correspondente premendo na seguinte ligazón:
Trátase dun procedemento telemático que iniciarás remitindo un correo ao LERD que che corresponda e no que achegarás a documentación que se indica no seguinte punto:
1. Copia do DNI
2. Carta de admisión da universidad de destino ou resgardo de matrícula
3. Xustificante de exención de taxas, se procede
4. Solicitude de traslado de expediente: descarga aquí a solicitude, énchea e asínaa antes de remitila
5. Impreso de taxas: remitiracho o LERD por correo electrónico unha vez que revise a anterior documentación para que realices o pagamento das taxas segundo se indica a continuación
Unha vez que recibas o impreso de pago do LERD, podes realizar o pagamento a través da pasarela á que accederás premendo na seguinte ligazón:
https://epasarela.abanca.com/wpgs012/wpgs012m_pagorecibosdefault.aspx
Unha vez accedas á pasarela debes:
O importe que teras que pagar, salvo exención, é de 22,31 €
Podes comprobar o importe e as exencións posibles en:
Unha vez recibida correctamente toda a documentación, o LERD, remitirache por correo electrónico o RESGARDO ACREDITATIVO DE TER SOLICITADO O TRASLADO DE EXPEDIENTE.
Este documento é o necesario para a formalización da túa matrícula na universidade de destino.
Se a finalidade da solicitude é obter unha certificación das cualificación das probas de acceso á Universidade nos Campus da Coruña e Ferrol, como paso previo á legalización, para que teña validez no estranxeiro: deberá remitir un correo electrónico a lerdcoruna@udc.es/lerdfer@udc.es, indicar o seu nome e apelidos, DNI/pasaporte, e especificar no asunto "Solicitude de certificación para legalización". Este trámite supón o abono de taxas.
O procedemento é telemático. Segue os seguintes pasos:
■ A través da pasarela á que accederás na seguinte ligazón:
https://epasarela.abanca.com/wpgs012/wpgs012m_pagorecibosdefault.aspx
Para o acceso á pasarela debes:
1. Introducir o código de barras
2. Premer en “Cargar datos”
3. Ir a “Pagar recibo”
4. Introducir os datos da tarxeta bancaria
■ Imprimindo o arquivo pdf e aboando as taxas presencialmente nalgunha das entidades bancarias indicadas nel.
Despois de remitir o xustificante do pago ao LERD, recibirás no teu correo electrónico a certificación académica solicitada, asinada dixitalmente.