O compromiso da UDC coa mellora da empregabilidade do seu alumnado egresado xerou una crecente demanda de datos de calidade sobre a súa transición ao mercado de traballo. Para dar resposta a esa demanda, o Observatorio Ocupacional da UDC publica anualmente os resultados do seu estudo de inserción laboral. Este estudo céntrase na cohorte do curso anterior, é dicir, analiza a inserción do alumnado egresado de grao e máster un ano despois do seu egreso. Unha das virtudes fundamentais deste estudo é que persegue xerar non só una mostra representativa a nivel do conxunto da universidade, senón tamén a nivel de cada una das titulacións. Como novidade, e co fin de profundar no compromiso do Observatorio por xerar datos útiles, o estudo deste ano incorpora, xunto co estudo tradicional a nivel da UDC, un estudo detallado para cada unha das titulacións.
Desde o Observatorio Ocupacional da UDC esperamos que este informe xeral que aquí presentamos, así como os informes particulares das titulacións, acheguen informacións útiles a toda a comunidade da UDC. Aos estudantes e futuros estudantes, os datos que aquí se presentan poderían axudalos/as a tomaren decisións máis informadas sobre o seu futuro profesional. Ás facultades e departamentos e, en xeral, a todos os organismos unipersonais e colectivos da UDC que teñen algún papel no deseño das titulacións, poderían facilitarlles a tarefa de expor medidas encamiñadas á mellora da empregabilidade do alumnado unha vez titulado.
Neste informe preséntanse os datos de inserción laboral dos titulados de grao e máster da UDC que finalizaron os seus estudos no curso 2020-21. A finalidade básica do informe é ofrecer información útil para a mellora das medidas encamiñadas a mellorar a empregabilidade de nosos egresados. Os obxectivos específicos do informe son os seguintes:
O estudo realizouse mediante a administración dun cuestionario deseñado a partir dos traballos anteriores do Observatorio Ocupacional, así como das recomendacións da Rede de Observatorios de Emprego das universidades españolas. En relación co cuestionario do informe da cohorte anterior, tratouse de minimizar os cambios co fin de asegurar a futura elaboración de análise de tendencias. Os cambios fundamentais foron: a) A eliminación dalgunhas opcións de resposta que achegaban informacións innecesarias e das opcións de resposta aberta na categoría “Outros”. b) A incorporación dunha pregunta sobre satisfacción co traballo.
A poboación obxecto de estudo defínese como o total de alumnado egresado de titulacións de grao e máster da Universidade da Coruña no curso 2020-21. É dicir, a poboación atópase, no momento do estudo, a unha media de 12 meses da data da súa de finalización dos estudos.
O universo está composto por 2864 alumnos/as da UDC (2257 de grao e 607 de máster). Con todo, no canto de calcular un tamaño da mostra para este universo, determinouse una mostra obxectivo para cada titulación que, cun nivel de confianza do 95 %, permitise realizar estimacións cunha marxe de erro do 3 %. A mostra de cada titulación calculouse coa fórmula habitual:
\[ n = \frac {{N}\frac{Z^2p(1-p)}{e^2}} {\frac{Z^2p(1-p)}{e^2}+N-1} \]
Onde N é o total de egresados da titulación durante o curso 20/21, p=0.5, o valor de Z é o correspondente ao nivel de confianza do 95 % (1.96), e o valor de e o correspondente á marxe de erro do 3 % (0.03). O sumatorio das mostras de cada titulación xeraba una n obxectivo para o conxunto da UDC de 2706 (2108 de grao e 598 de máster). Tras o traballo de campo, o tamaño da mostra finalmente obtida foi de 2467 (1954 de grao e 513 de máster). Ao se calcularen as mostras co obxectivo de obter representatividade a nivel de titulación, o seu sumatorio xerou una mostra total da UDC moi ampla que, a nivel de confianza do 95 %, nos permite realizar estimacións para o conxunto dos titulados de grao cunha marxe de erro do 0,81 % e para o conxunto da poboación de egresados de máster cunha marxe de erro do 1,7 %
As titulacións de grao e máster que formaron parte do estudo son as seguintes:
Grao |
---|
Artes e Humanidades |
Dobre Grao en Español e Inglés |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Ciencias |
Grao en Bioloxía |
Grao en Química |
Ciencias da Saúde |
Grao en Enfermaría |
Grao en Fisioterapia |
Grao en Logopedia |
Grao en Podoloxía |
Grao en Terapia Ocupacional |
Ciencias Sociais e Xurídicas |
Dobre Grao en Ciencias Empresariais e Turismo |
Dobre Grao en Dereito e Administración e Dirección de Empresas |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Grao en Ciencias Empresariais |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Grao en Dereito |
Grao en Economía |
Grao en Educación Infantil |
Grao en Educación Primaria |
Grao en Educación Social |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos |
Grao en Socioloxía |
Grao en Turismo |
Enxeñaría e Arquitectura |
Grao en Arquitectura Técnica |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Grao en Enxeñaría de Obras Públicas |
Grao en Enxeñaría Eléctrica |
Grao en Enxeñaría Electrónica Industrial e Automática |
Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais |
Grao en Enxeñaría Informática |
Grao en Enxeñaría Mecánica |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Grao en Tecnoloxía da Enxeñaría Civil |
Grao en Tecnoloxías Mariñas |
Máster |
---|
Artes e Humanidades |
Máster Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas |
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións |
Máster Universitario en Lingüística Aplicada |
Máster Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade |
Ciencias |
Máster Universitario en Acuicultura |
Máster Universitario en Biodiversidade Terrestre: Caracterización, Conservación e Xestión |
Máster Universitario en Bioloxía Molecular, Celular e Xenética |
Máster Universitario en Biotecnoloxía Avanzada |
Máster Universitario en Ciencias, Tecnoloxías e Xestión Ambiental |
Máster Universitario en Investigación Química e Química Industrial |
Máster Universitario en Técnicas Estatísticas |
Ciencias da Saúde |
Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria |
Máster Universitario en Discapacidade e Dependencia |
Máster Universitario en Xerontoloxía |
Ciencias Sociais e Xurídicas |
Máster Universitario en Asesoramento Xurídico Empresarial |
Máster Universitario en Avogacía |
Máster Universitario en Banca e Finanzas |
Máster Universitario en Contabilidade Superior e Auditoría de Contas |
Máster Universitario en Dereito Dixital e da Intelixencia Artificial |
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas |
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Máster Universitario en Economía |
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías |
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Máster Universitario en Investigación en Actividade Física, Deporte e Saúde |
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos |
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Máster Universitario en Prevención de Riscos Laborais e Riscos Comúns |
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas |
Máster Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Máster Universitario en Psicopedagoxía |
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Máster Universitario en Xestión e Dirección Laboral |
Enxeñaría e Arquitectura |
Máster Universitario en Arquitectura |
Máster Universitario en Bioinformática para Ciencias da Saúde |
Máster Universitario en Ciberseguridade |
Máster Universitario en Computación de Altas Prestacións / High Performance Computing |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Máster Universitario en Dirección integrada de proxectos |
Máster Universitario en Edificación Sostible |
Máster Universitario en Eficiencia e Aproveitamento Enerxético |
Máster Universitario en Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos |
Máster Universitario en Enxeñaría Industrial |
Máster Universitario en Enxeñaría Informática |
Máster Universitario en Enxeñaría Mariña |
Máster Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica |
Máster Universitario en Informática Industrial e Robótica |
Máster Universitario en Matemática Industrial |
Máster Universitario en Náutica e Transporte Marítimo |
Máster Universitario en Rehabilitación Arquitectónica |
Nas seguintes táboas pode observarse o universo dos egresados de grao e máster, a mostra finalmente obtida en cada una das ramas e a marxe de erro para cada unha delas. A marxe de erro calculouse aplicando o factor de corrección para poboacións finitas.
Rama | Universo | Mostra | Marxe de erro |
---|---|---|---|
Ciencias Sociais e Xurídicas | 1163 | 981 | 1.2% |
Artes e Humanidades | 70 | 63 | 3.9% |
Enxeñaría e Arquitectura | 600 | 543 | 1.3% |
Ciencias | 111 | 95 | 3.8% |
Ciencias da Saúde | 313 | 272 | 2.2% |
Rama | Universo | Mostra | Marxe de erro |
---|---|---|---|
Ciencias Sociais e Xurídicas | 326 | 283 | 2.1% |
Artes e Humanidades | 22 | 17 | 11.6% |
Enxeñaría e Arquitectura | 180 | 149 | 3.3% |
Ciencias | 42 | 35 | 6.8% |
Ciencias da Saúde | 37 | 29 | 8.6% |
O traballo de campo consistiu na realización de entrevistas telefónicas asistidas por computador entre o 13 e o 28 de xullo de 2022 e foi realizado pola empresa de estudos de mercado e enquisas IDEARA S.L. O tratamento dos datos de contacto de egresados regulouse mediante un contrato de tratamento de datos persoais entre a UDC e a empresa, de acordo coa normativa vixente.
O protocolo de contactos para a realización da enquisa prevía un mínimo de tres intentos de contacto en horas e días distintos por cada persoa seleccionada de maneira aleatoria, antes de descartar esa persoa de forma definitiva para a súa inclusión na mostra.
O número de egresados e/ou de egresados enquisados nalgunhas titulacións é baixo, o que non permite estimacións adecuadas. Ademais, mostras tan reducidas poderían permitir a identificación das persoas a partir das respostas, polo que se decidiu seguir o criterio establecido nos informes de anos anteriores e non elaborar informe detallado para aquelas titulacións cunha mostra inferior a 10, aínda que os datos destas titulacións si computan nos cálculos globais da UDC e nos referidos a cada rama de coñecemento. Do total de 45 titulacións de grao, 10 tiveron mostras inferiores a 10 egresados, polo que, insistimos, para elas non se elaborou informe de titulación ningún. 34 das 51 titulacións de máster non chegaron a este mínimo de enquisados.
Os informes detallados para cada titulación que elaborou o Observatorio Ocupacional da UDC son os seguintes:
Titulacións de grao:
Titulacións de máster:
No proceso de preparación dos datos para a súa análise tomáronse as seguintes decisións:
Nesta sección preséntanse os datos de inserción laboral dos titulados de grao da UDC. Seguindo as definicións habituais, enténdese por activos o conxunto de egresados que, no momento de realización da entrevista, declaran ter un emprego por conta propia ou allea ou, de non facelo, declaran estar a buscar traballo de forma activa. Son inactivos, por tanto, aqueles egresados que, no momento de realización da entrevista, non tiñan emprego nin o buscaban activamente. Considéranse ocupados aqueles que, no momento da enquisa, declaran ter un traballo por conta allea ou exercer unha actividade por conta propia. Os parados son aqueles que declararon na enquisa non ter, pero están a buscar activamente, un emprego.
Podemos estimar a inserción laboral dos egresados, empregando os datos da nosa mostra, mediante as seguintes taxas:
Para facilitar a interpretación dos datos:
\[ p \pm Z {\sqrt{ \frac {p(1-p)}{n}}} \frac {N-n}{N-1} \]
Figura 1: Taxa de actividade dos egresados de grao
Figura 2: Taxa de emprego dos egresados de grao
Figura 3: Taxa de paro dos egresados de grao
Para valorar adecuadamente estas taxas, e especialmente a taxa de actividade, é importante considerar que nalgunhas titulacións a continuación dos estudos é obrigatoria ou altamente recomendada para o exercicio da profesión e que, ademais, existen titulacións nas cales é máis frecuente a formación de profesionais que orientarán a súa carreira cara á Función Pública. Por iso, é importante contextualizar a interpretación da taxa de inactividade e coñecer as razóns polas que os egresados inactivos non buscan un emprego. A seguinte figura presenta as razóns polas que os titulados de grao inactivos da UDC non buscan activamente un emprego.
Figura 4: Motivos polos que os titulados de grao inactivos non buscan emprego
Co obxectivo de analizar as ocupacións dos egresados, preguntouse na enquisa cal era a ocupación desempeñada no momento da entrevista. Esta ocupación, posteriormente, reclasificouse conforme as categorías da Clasificación Nacional de Ocupacións (CNO-11). No seu nivel de xeneralización máis alto, a CNO-11 distingue entre os seguintes grandes grupos ocupacionais:
1 - Directores e xerentes
2 - Profesionais científicos e intelectuais
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio
4 - Persoal de apoio administrativo
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores
9 - Ocupacións elementais
0 - Ocupacións militares
A continuación, pode observarse a distribución dos egresados de grao ocupados da UDC nestes grandes grupos ocupacionais.
Figura 5: Distribución dos egresados de grao ocupados nos grandes grupos ocupacionais
A CNO-11 herda da clasificación internacional CIUO-08 (Clasificación Internacional Uniforme de Ocupacións) unha estrutura xerárquica baseada no nivel de competencias requiridas para cada grupo ocupacional, distinguindo entre catro niveis, por orde crecente. O nivel de competencias defínese como unha medida da complexidade e diversidade das tarefas que se realizan nunha ocupación.
Os niveis de competencias de cada ocupación asígnanse en función de distintos compoñentes: a natureza do traballo en relación coas tarefas que o caracterizan, o nivel de instrución formal necesaria para desempeñar as tarefas e a cantidade de formación no emprego ou a experiencia previa que se consideran necesarias.
As ocupacións do nivel de competencias 1 xeralmente requiren a realización de tarefas físicas manuais, simples e rutineiras. Con respecto ao nivel de educación requirido, poderíase esixir o ciclo completo de educación primaria ou o primeiro ciclo de educación básica.
As ocupacións do nivel de competencias 2 requiren tarefas como operar maquinaria e equipos electrónicos, conducir vehículos, manter e reparar equipos eléctricos e mecánicos, e manexar e almacenar información. Neste nivel requírense competencias como a comprensión lectora ou a redacción de informes, ademais dun alto nivel de destreza manual. O nivel de competencia 2, xeralmente, obtense co primeiro ciclo de educación secundaria, que pode incluír algún elemento de formación profesional especializada.
As ocupacións do nivel de competencias 3 implican o desempeño de tarefas técnicas e prácticas complexas que requiren un conxunto de coñecementos específicos nunha área especializada. En xeral, estas ocupacións requiren un alto nivel de educación: as habilidades requiridas xeralmente obtéñense despois de completar os estudos nunha institución de educación superior, logo de completar a escola secundaria, por un período de 1 a 3 anos.
Finalmente, as ocupacións do nivel de competencia 4 poden requirir o desempeño de tarefas que requiran a toma de decisións e a resolución de problemas complexos utilizando amplos coñecementos teóricos e prácticos nunha área. As tarefas xeralmente inclúen análises e investigación, transmisión de coñecemento, deseño de estruturas ou maquinaria. Con respecto á formación requirida, as competencias deste nivel adoitan obterse tras a finalización do nivel superior de educación e a obtención dun diploma ou título superior. De feito, en moitos casos, as cualificacións formais son un requisito para acceder a ocupacións deste nivel de competencias.
Os grandes grupos ocupacionais 1, 2 e 3 da CNO-11 son os que requiren os niveis de competencias máis altos e que, en xeral, requiren un nivel alto ou moi alto de instrución (os niveis 3 e 4 segundo a clasificación de competencias antes exposta). Por iso, podemos medir o grao de adecuación profesional dos egresados mediante un cociente de adecuación ( CocAdec ) definido nos seguintes termos:
\[ CocAdec = \frac {\text{Egresados ocupados nos grupos ocupacionais 1, 2 e 3 da CNO-11}}{\text{Total de egresados ocupados}} \]
Os resultados obtidos neste nivel de adecuación profesional para os egresados de grao da UDC son os seguintes:
Figura 6: Cociente de adecuación da ocupación dos egresados de grao
Nun informe recente elaborado polo Observatorio Ocupacional da UDC, que emprega datos do Proxecto GUESSS, observouse que o 11,2 % dos estudantes da UDC tiñan intención de crear a súa propia empresa ao final dos seus estudos (pode consultarse o estudo aquí). Resulta interesante comparar esas intencións coa realidade dos egresados un ano despois da data do seu egreso. Na seguinte figura preséntase a proporción egresados de grao ocupados que están autoempregados.
Figura 7: Proporción de ocupados por conta propia entre os egresados de grao ocupados
Aínda que con frecuencia se insiste na importancia da estimulación do autoemprego, resulta de vital importancia que a universidade tamén forme profesionais capaces de contribuíren ao fortalecemento e ao bo funcionamento da nosa Administración pública. Por iso, presentamos a seguir os datos que nos permiten estimar cal é a contribución da UDC a ese fortalecemento do sector público, formando profesionais capaces de integrarse en empregos públicos.
Figura 8: Proporción de empregados públicos entre os egresados de grao ocupados
Una das principais dimensións da precariedade laboral é a inestabilidade contractual dos ocupados. Para coñecer como afecta esta dimensión da precariedade aos titulados de grao, presentamos na seguinte figura as proporcións de traballadores con contratos indefinidos e temporais entre os egresados de grao que están ocupados e traballan con por conta allea no sector privado. Un total de 7 enquisados no conxunto da mostra da UDC declararon traballar sen un contrato regular, polo que non se incluíron nos cálculos.
Figura 9: Tipo de contrato dos egresados de grao ocupados que traballan por conta allea no sector privado
Na seguinte figura preséntanse os datos relativos á xornada laboral dos egresados de grao ocupados por conta allea da UDC, distinguindo entre aqueles que están en empregos a xornada completa (30 horas semanais ou máis) e aqueloutros que están en empregos a xornada parcial (menos de 30 horas semanais).
Figura 10: Egresados de grao ocupados por conta allea a tempo completo e a tempo parcial
A mobilidade é un dos factores máis relevantes á hora de coñecer as características da transición á vida laboral dos egresados. Por unha banda, a capacidade dun territorio e as súas universidades de xeraren e reteren talento é fundamental e, pola outra, a formación de profesionais capaces de desempeñar o seu labor en contextos afastados social, económica e culturalmente é tamén un indicador de éxito da institución. Ademais, resulta interesante sondar se existe una diferenza nos padróns de comportamento nesta dimensión entre homes e mulleres, pois esta podería ter consecuencias relevantes na configuración das súas respectivas situacións no mercado de traballo a máis longo prazo.
Co fin de valorar os datos relativos á mobilidade dos egresados da UDC e, en xeral, da UDC, é necesario considerar que o contexto xerado pola pandemia pode reducir substancialmente a posibilidade de mobilidade laboral.
Figura 11: Mobilidade dos egresados de grao ocupados
As remuneracións obtidas son probablemente o indicador máis obvio da calidade do emprego obtido. Por iso, expúxose na enquisa unha pregunta aos ocupados sobre as ganancias netas mensuais que obtiñan. As opcións de resposta que se ofrecían eran as seguintes:
Figura 12: Ingresos dos egresados de grao ocupados
Como era de esperar, un ano despois da data de egreso, os niveis salariais dificilmente chegan aos intervalos salariais máis altos. O valor do dato é, probablemente, comparativo: permítenos comparar a rapidez no acceso aos niveis salariais altos entre homes e mulleres e entre egresados de distintas ramas de coñecemento.
Por último, e como novidade do cuestionario elaborado para este informe, incorporouse unha pregunta relativa ao grao de satisfacción laboral dos ocupados, nunha escala de 0 a 10.
O seguinte gráfico mostra a distribución das respostas dadas polos titulados de grao ocupados á devandita pregunta. O “violín plot” permítenos estudar a densidade das respostas e o “boxplot” que se inclúe no interior, a distribución dos cuartiles. A liña descontinua indica a media da distribución, o que nos permite observar, por exemplo, que os titulados de grao da UDC puntúan cunha media dun 8, nunha escala 0-10, o seu nivel de satisfacción co emprego.
Figura 13: Satisfacción co emprego dos egresados de grao ocupados
Nesta sección preséntanse os resultados en bruto das respostas dadas polos egresados de grao da UDC ás preguntas do cuestionario.
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Estou a traballar | 532 | 648 | 1180 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 63 | 85 | 148 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 275 | 351 | 626 |
Sum | 870 | 1084 | 1954 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Estou a traballar | 203 | 300 | 503 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 33 | 55 | 88 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 151 | 239 | 390 |
Sum | 387 | 594 | 981 |
Artes e Humanidades | |||
Estou a traballar | 7 | 20 | 27 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 2 | 4 | 6 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 7 | 23 | 30 |
Sum | 16 | 47 | 63 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Estou a traballar | 265 | 119 | 384 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 26 | 9 | 35 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 88 | 36 | 124 |
Sum | 379 | 164 | 543 |
Ciencias | |||
Estou a traballar | 15 | 19 | 34 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 2 | 7 | 9 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 24 | 28 | 52 |
Sum | 41 | 54 | 95 |
Ciencias da Saúde | |||
Estou a traballar | 42 | 190 | 232 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 0 | 10 | 10 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 5 | 25 | 30 |
Sum | 47 | 225 | 272 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Estou a preparar oposicións | 68 | 125 | 193 |
Estou a realizar outros estudos | 172 | 194 | 366 |
Outros motivos | 35 | 32 | 67 |
Sum | 275 | 351 | 626 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Estou a preparar oposicións | 59 | 113 | 172 |
Estou a realizar outros estudos | 67 | 107 | 174 |
Outros motivos | 25 | 19 | 44 |
Sum | 151 | 239 | 390 |
Artes e Humanidades | |||
Estou a preparar oposicións | 0 | 2 | 2 |
Estou a realizar outros estudos | 6 | 20 | 26 |
Outros motivos | 1 | 1 | 2 |
Sum | 7 | 23 | 30 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Estou a preparar oposicións | 8 | 0 | 8 |
Estou a realizar outros estudos | 75 | 34 | 109 |
Outros motivos | 5 | 2 | 7 |
Sum | 88 | 36 | 124 |
Ciencias | |||
Estou a preparar oposicións | 0 | 4 | 4 |
Estou a realizar outros estudos | 23 | 21 | 44 |
Outros motivos | 1 | 3 | 4 |
Sum | 24 | 28 | 52 |
Ciencias da Saúde | |||
Estou a preparar oposicións | 1 | 6 | 7 |
Estou a realizar outros estudos | 1 | 12 | 13 |
Outros motivos | 3 | 7 | 10 |
Sum | 5 | 25 | 30 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 395 | 434 | 829 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 103 | 187 | 290 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 34 | 27 | 61 |
Sum | 532 | 648 | 1180 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 129 | 179 | 308 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 63 | 113 | 176 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 11 | 8 | 19 |
Sum | 203 | 300 | 503 |
Artes e Humanidades | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 3 | 8 | 11 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 4 | 11 | 15 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 0 | 1 | 1 |
Sum | 7 | 20 | 27 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 222 | 105 | 327 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 24 | 10 | 34 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 19 | 4 | 23 |
Sum | 265 | 119 | 384 |
Ciencias | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 9 | 12 | 21 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 6 | 7 | 13 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 0 | 0 | 0 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 32 | 130 | 162 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 6 | 46 | 52 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 4 | 14 | 18 |
Sum | 42 | 190 | 232 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 61 | 94 | 155 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 25 | 68 | 93 |
Outras situacións | 17 | 25 | 42 |
Sum | 103 | 187 | 290 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 34 | 59 | 93 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 20 | 42 | 62 |
Outras situacións | 9 | 12 | 21 |
Sum | 63 | 113 | 176 |
Artes e Humanidades | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 2 | 7 | 9 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 1 | 4 | 5 |
Outras situacións | 1 | 0 | 1 |
Sum | 4 | 11 | 15 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 18 | 5 | 23 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 2 | 1 | 3 |
Outras situacións | 4 | 4 | 8 |
Sum | 24 | 10 | 34 |
Ciencias | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 3 | 4 | 7 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 1 | 2 | 3 |
Outras situacións | 2 | 1 | 3 |
Sum | 6 | 7 | 13 |
Ciencias da Saúde | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 4 | 19 | 23 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 1 | 19 | 20 |
Outras situacións | 1 | 8 | 9 |
Sum | 6 | 46 | 52 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 8 | 3 | 11 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 4 | 10 | 14 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 1 | 6 | 7 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 27 | 106 | 133 |
Non, non traballo como empregado público | 458 | 496 | 954 |
Sum | 498 | 621 | 1119 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 1 | 1 | 2 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 1 | 4 | 5 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 1 | 1 | 2 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 2 | 12 | 14 |
Non, non traballo como empregado público | 187 | 274 | 461 |
Sum | 192 | 292 | 484 |
Artes e Humanidades | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 0 | 2 | 2 |
Non, non traballo como empregado público | 7 | 17 | 24 |
Sum | 7 | 19 | 26 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 7 | 0 | 7 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 1 | 2 | 3 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 13 | 8 | 21 |
Non, non traballo como empregado público | 225 | 105 | 330 |
Sum | 246 | 115 | 361 |
Ciencias | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 0 | 0 | 0 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 2 | 0 | 2 |
Non, non traballo como empregado público | 13 | 19 | 32 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 2 | 2 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 2 | 4 | 6 |
Si, son empregado/a público: laboral indefinido | 0 | 5 | 5 |
Si, son empregado/a público: laboral eventual ou interino | 10 | 84 | 94 |
Non, non traballo como empregado público | 26 | 81 | 107 |
Sum | 38 | 176 | 214 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Temporal | 218 | 283 | 501 |
Indefinido | 239 | 207 | 446 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 1 | 6 | 7 |
Sum | 458 | 496 | 954 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Temporal | 99 | 165 | 264 |
Indefinido | 87 | 106 | 193 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 1 | 3 | 4 |
Sum | 187 | 274 | 461 |
Artes e Humanidades | |||
Temporal | 3 | 8 | 11 |
Indefinido | 4 | 9 | 13 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 7 | 17 | 24 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Temporal | 98 | 63 | 161 |
Indefinido | 127 | 39 | 166 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 3 | 3 |
Sum | 225 | 105 | 330 |
Ciencias | |||
Temporal | 8 | 12 | 20 |
Indefinido | 5 | 7 | 12 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 13 | 19 | 32 |
Ciencias da Saúde | |||
Temporal | 10 | 35 | 45 |
Indefinido | 16 | 46 | 62 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 26 | 81 | 107 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Porque é o que quero | 21 | 17 | 38 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 5 | 5 | 10 |
Outras situacións | 8 | 5 | 13 |
Sum | 34 | 27 | 61 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Porque é o que quero | 8 | 6 | 14 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 1 | 1 | 2 |
Outras situacións | 2 | 1 | 3 |
Sum | 11 | 8 | 19 |
Artes e Humanidades | |||
Porque é o que quero | 0 | 1 | 1 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 1 | 1 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Porque é o que quero | 12 | 3 | 15 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 3 | 0 | 3 |
Outras situacións | 4 | 1 | 5 |
Sum | 19 | 4 | 23 |
Ciencias | |||
Porque é o que quero | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 0 | 0 |
Ciencias da Saúde | |||
Porque é o que quero | 1 | 7 | 8 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 1 | 4 | 5 |
Outras situacións | 2 | 3 | 5 |
Sum | 4 | 14 | 18 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
1 - Directores e xerentes | 14 | 10 | 24 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 265 | 359 | 624 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 155 | 116 | 271 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 38 | 84 | 122 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 41 | 70 | 111 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 3 | 0 | 3 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 5 | 4 | 9 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 3 | 0 | 3 |
9 - Ocupacións elementais | 6 | 5 | 11 |
Sum | 530 | 648 | 1178 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
1 - Directores e xerentes | 6 | 4 | 10 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 63 | 102 | 165 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 65 | 65 | 130 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 31 | 69 | 100 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 28 | 56 | 84 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 2 | 0 | 2 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 2 | 1 | 3 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 1 | 0 | 1 |
9 - Ocupacións elementais | 4 | 3 | 7 |
Sum | 202 | 300 | 502 |
Artes e Humanidades | |||
1 - Directores e xerentes | 0 | 0 | 0 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 0 | 9 | 9 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 3 | 2 | 5 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 0 | 5 | 5 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 4 | 4 | 8 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 0 | 0 | 0 |
9 - Ocupacións elementais | 0 | 0 | 0 |
Sum | 7 | 20 | 27 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
1 - Directores e xerentes | 8 | 5 | 13 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 163 | 62 | 225 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 78 | 38 | 116 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 6 | 9 | 15 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 5 | 1 | 6 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 1 | 0 | 1 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 3 | 3 | 6 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 0 | 0 | 0 |
9 - Ocupacións elementais | 0 | 1 | 1 |
Sum | 264 | 119 | 383 |
Ciencias | |||
1 - Directores e xerentes | 0 | 0 | 0 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 3 | 5 | 8 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 7 | 8 | 15 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 1 | 1 | 2 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 1 | 5 | 6 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 1 | 0 | 1 |
9 - Ocupacións elementais | 2 | 0 | 2 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
1 - Directores e xerentes | 0 | 1 | 1 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 36 | 181 | 217 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 2 | 3 | 5 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 0 | 0 | 0 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 3 | 4 | 7 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores | 1 | 0 | 1 |
9 - Ocupacións elementais | 0 | 1 | 1 |
Sum | 42 | 190 | 232 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Na provincia da Coruña | 362 | 469 | 831 |
En Galicia, pero non na Coruña | 73 | 99 | 172 |
No resto de España | 84 | 64 | 148 |
Noutro país da Unión Europea | 11 | 12 | 23 |
No resto do mundo | 2 | 4 | 6 |
Sum | 532 | 648 | 1180 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Na provincia da Coruña | 137 | 235 | 372 |
En Galicia, pero non na Coruña | 24 | 34 | 58 |
No resto de España | 39 | 19 | 58 |
Noutro país da Unión Europea | 3 | 10 | 13 |
No resto do mundo | 0 | 2 | 2 |
Sum | 203 | 300 | 503 |
Artes e Humanidades | |||
Na provincia da Coruña | 6 | 17 | 23 |
En Galicia, pero non na Coruña | 0 | 1 | 1 |
No resto de España | 1 | 1 | 2 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 0 | 1 | 1 |
Sum | 7 | 20 | 27 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Na provincia da Coruña | 182 | 79 | 261 |
En Galicia, pero non na Coruña | 39 | 22 | 61 |
No resto de España | 35 | 16 | 51 |
Noutro país da Unión Europea | 8 | 2 | 10 |
No resto do mundo | 1 | 0 | 1 |
Sum | 265 | 119 | 384 |
Ciencias | |||
Na provincia da Coruña | 10 | 13 | 23 |
En Galicia, pero non na Coruña | 3 | 2 | 5 |
No resto de España | 2 | 4 | 6 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 0 | 0 | 0 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
Na provincia da Coruña | 27 | 125 | 152 |
En Galicia, pero non na Coruña | 7 | 40 | 47 |
No resto de España | 7 | 24 | 31 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 1 | 1 | 2 |
Sum | 42 | 190 | 232 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
0 | 1 | 2 | 3 |
1 | 0 | 1 | 1 |
2 | 2 | 3 | 5 |
3 | 0 | 2 | 2 |
4 | 2 | 9 | 11 |
5 | 12 | 20 | 32 |
6 | 32 | 49 | 81 |
7 | 100 | 125 | 225 |
8 | 198 | 206 | 404 |
9 | 104 | 145 | 249 |
10 | 81 | 86 | 167 |
Sum | 532 | 648 | 1180 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
0 | 1 | 2 | 3 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 1 | 2 | 3 |
3 | 0 | 1 | 1 |
4 | 1 | 5 | 6 |
5 | 2 | 13 | 15 |
6 | 9 | 24 | 33 |
7 | 47 | 54 | 101 |
8 | 72 | 92 | 164 |
9 | 41 | 68 | 109 |
10 | 29 | 39 | 68 |
Sum | 203 | 300 | 503 |
Artes e Humanidades | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 0 | 1 | 1 |
4 | 0 | 0 | 0 |
5 | 0 | 0 | 0 |
6 | 1 | 3 | 4 |
7 | 2 | 2 | 4 |
8 | 2 | 8 | 10 |
9 | 1 | 5 | 6 |
10 | 1 | 1 | 2 |
Sum | 7 | 20 | 27 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 1 | 1 |
2 | 1 | 0 | 1 |
3 | 0 | 0 | 0 |
4 | 1 | 2 | 3 |
5 | 8 | 2 | 10 |
6 | 16 | 5 | 21 |
7 | 37 | 30 | 67 |
8 | 108 | 41 | 149 |
9 | 54 | 21 | 75 |
10 | 40 | 17 | 57 |
Sum | 265 | 119 | 384 |
Ciencias | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 0 | 0 | 0 |
4 | 0 | 1 | 1 |
5 | 0 | 0 | 0 |
6 | 1 | 2 | 3 |
7 | 4 | 1 | 5 |
8 | 5 | 4 | 9 |
9 | 2 | 7 | 9 |
10 | 3 | 4 | 7 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 1 | 1 |
3 | 0 | 0 | 0 |
4 | 0 | 1 | 1 |
5 | 2 | 5 | 7 |
6 | 5 | 15 | 20 |
7 | 10 | 38 | 48 |
8 | 11 | 61 | 72 |
9 | 6 | 44 | 50 |
10 | 8 | 25 | 33 |
Sum | 42 | 190 | 232 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Menos de 500 | 38 | 73 | 111 |
Entre 500 e 1000 | 142 | 234 | 376 |
Entre 1001 e 1500 | 223 | 199 | 422 |
Entre 1501 e 2000 | 77 | 110 | 187 |
Entre 2001 e 2500 | 33 | 26 | 59 |
Entre 2501 e 3000 | 5 | 6 | 11 |
Entre 3001 e 3500 | 4 | 0 | 4 |
Máis de 3500 | 10 | 0 | 10 |
Sum | 532 | 648 | 1180 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Menos de 500 | 24 | 55 | 79 |
Entre 500 e 1000 | 74 | 120 | 194 |
Entre 1001 e 1500 | 72 | 98 | 170 |
Entre 1501 e 2000 | 20 | 23 | 43 |
Entre 2001 e 2500 | 7 | 4 | 11 |
Entre 2501 e 3000 | 2 | 0 | 2 |
Entre 3001 e 3500 | 3 | 0 | 3 |
Máis de 3500 | 1 | 0 | 1 |
Sum | 203 | 300 | 503 |
Artes e Humanidades | |||
Menos de 500 | 1 | 6 | 7 |
Entre 500 e 1000 | 5 | 9 | 14 |
Entre 1001 e 1500 | 0 | 4 | 4 |
Entre 1501 e 2000 | 0 | 1 | 1 |
Entre 2001 e 2500 | 1 | 0 | 1 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 0 | 0 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 7 | 20 | 27 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Menos de 500 | 10 | 5 | 15 |
Entre 500 e 1000 | 50 | 49 | 99 |
Entre 1001 e 1500 | 126 | 42 | 168 |
Entre 1501 e 2000 | 44 | 19 | 63 |
Entre 2001 e 2500 | 23 | 3 | 26 |
Entre 2501 e 3000 | 3 | 1 | 4 |
Entre 3001 e 3500 | 1 | 0 | 1 |
Máis de 3500 | 8 | 0 | 8 |
Sum | 265 | 119 | 384 |
Ciencias | |||
Menos de 500 | 3 | 1 | 4 |
Entre 500 e 1000 | 5 | 10 | 15 |
Entre 1001 e 1500 | 5 | 5 | 10 |
Entre 1501 e 2000 | 2 | 3 | 5 |
Entre 2001 e 2500 | 0 | 0 | 0 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 0 | 0 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 15 | 19 | 34 |
Ciencias da Saúde | |||
Menos de 500 | 0 | 6 | 6 |
Entre 500 e 1000 | 8 | 46 | 54 |
Entre 1001 e 1500 | 20 | 50 | 70 |
Entre 1501 e 2000 | 11 | 64 | 75 |
Entre 2001 e 2500 | 2 | 19 | 21 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 5 | 5 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 1 | 0 | 1 |
Sum | 42 | 190 | 232 |
Nesta sección preséntanse os datos de inserción laboral dos egresados de máster da UDC. As definicións de “activo”, “inactivo”, “ocupado” e “parado”, así como as fórmulas de cálculo da taxa de actividade, a taxa de emprego e a taxa de paro, poden consultarse no apartado de inserción laboral dos egresados de grao (aquí).
Figura 14: Taxa de actividade dos egresados de máster
Figura 15: Taxa de emprego dos egresados de máster
Figura 16: Taxa de paro dos egresados de máster
Para valorar adecuadamente estas taxas e, especialmente, a taxa de actividade, é importante considerar que, nalgunhas titulacións, a continuación dos estudos é obrigatoria ou altamente recomendada para o exercicio da profesión e que, ademais, existen titulacións nas cales é máis frecuente a formación de profesionais que orientarán a súa carreira cara á Función Pública. Por iso, é importante contextualizar a interpretación da taxa de inactividade e coñecer as razóns polas que os egresados inactivos non buscan un emprego. A seguinte figura presenta as razóns polas que os egresados de máster inactivos da UDC non buscan activamente un emprego.
Figura 17: Motivos polos que os titulados de máster inactivos non buscan emprego
Co obxectivo de analizar as ocupacións dos egresados, preguntouse na enquisa cal era a ocupación desempeñada no momento da entrevista. Esta ocupación, posteriormente, reclasificouse nas categorías da Clasificación Nacional de Ocupacións (CNO-11). No seu nivel de xeneralización máis alto, a CNO-11 distingue entre os seguintes grandes grupos ocupacionais:
1 - Directores e xerentes
2 - Profesionais científicos e intelectuais
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio
4 - Persoal de apoio administrativo
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios
8 - Operadores de instalacións e máquinas e ensambladores
9 - Ocupacións elementais
0 - Ocupacións militares
A continuación, pode observarse a distribución dos egresados de máster ocupados da UDC nestes grandes grupos ocupacionais.
Figura 18: Distribución dos egresados de máster ocupados nos grandes grupos ocupacionais
Empregando a CNO-11 elaborouse unha medida que nos permite valorar o grao de adecuación profesional do emprego ao nivel de formación. Pode consultarse o procedemento de cálculo do cociente de adecuación ( CocAdec ) na sección correspondente aos estudantes de grao (aquí). Os resultados obtidos neste nivel de adecuación profesional para os egresados de máster da UDC son os seguintes:
Figura 19: Cociente de adecuación da ocupación dos egresados de máster
Tal e como se comenta na sección de autoemprego dos egresados de grao, segundo datos dun informe recente elaborado polo Observatorio Ocupacional da UDC, que emprega datos do Proxecto GUESSS, o 11,2 % dos estudantes da UDC tiña intención de crear a súa propia empresa ao final dos seus estudos (pode consultarse o estudo [aquí] aquí). Resulta, por tanto, interesante, comparar esas intencións coa realidade dos egresados de máster un ano despois da data do seu egreso. Na seguinte figura preséntase a proporción de egresados de máster ocupados que desenvolven a súa actividade por conta propia.
Figura 20: Proporción de ocupados por conta propia entre os egresados de máster ocupados
Tal e como se dixo na sección correspondente á ocupación no sector público dos titulados de grao, resulta de vital importancia que a universidade tamén forme profesionais capaces de contribuíren ao fortalecemento e o bo funcionamento da nosa Administración pública. Presentamos, a seguir, os datos que nos permiten estimar cal é a contribución da UDC a ese fortalecemento do sector público, formando profesionais capaces de integrarse en empregos públicos.
Figura 21: Proporción de empregados públicos entre os egresados de máster ocupados
Unha das principais dimensións da precariedade laboral é a inestabilidade contractual dos ocupados. Por iso, presentamos na seguinte figura as proporcións de traballadores con contratos indefinidos e temporais entre os egresados de máster ocupados que traballan con por conta allea e no sector privado.
Figura 22: Tipo de contrato dos egresados de máster ocupados que traballan por conta allea no sector privado
Na seguinte figura preséntanse os datos relativos á xornada laboral dos egresados de máster ocupados por conta allea da UDC, distinguindo entre aqueles que están en empregos a xornada completa (30 horas semanais ou máis) e aqueloutros que están en empregos a xornada parcial (menos de 30 horas semanais).
Figura 23: Egresados de máster ocupados por conta allea a tempo completo e a tempo parcial
A mobilidade é un dos factores máis relevantes á hora de coñecer as características da transición á vida laboral dos egresados. Por unha banda, a capacidade dun territorio e as súas universidades de xerar e reter talento é fundamental e, pola outra, a formación de profesionais capaces de desempeñaren o seu labor en contextos afastados social, económica e culturalmente é tamén un indicador de éxito da institución.
Para valorar os datos relativos á mobilidade dos egresados da UDC e, en xeral, da UDC, é necesario considerar que o contexto xerado pola pandemia pode reducir substancialmente a posibilidade de mobilidade laboral.
Figura 24: Mobilidade dos egresados de máster ocupados
As remuneracións obtidas son probablemente o indicador máis obvio da calidade do emprego obtido. Por iso, expúxose na enquisa una pregunta aos ocupados sobre as ganancias netas mensuais que obtiñan. As opcións de resposta que se ofrecían eran as seguintes:
Figura 25: Ingresos dos egresados de máster ocupados
Como era de esperar, un ano despois da data de egreso, os niveis salariais dificilmente chegan aos intervalos salariais máis altos. O valor do dato é, probablemente, comparativo: permítenos comparar a rapidez no acceso aos niveis salariais altos entre homes e mulleres e entre egresados de distintas ramas de coñecemento.
Por último, e como novidade do cuestionario elaborado para este informe, incorporouse unha pregunta relativa ao grao de satisfacción laboral dos ocupados, nunha escala de 0 a 10.
O seguinte gráfico mostra a distribución das respostas dadas polos egresados de máster ocupados á devandita pregunta. O “violín plot” permítenos estudar a densidade das respostas e o “boxplot” que se inclúe no interior, a distribución dos cuartís. A liña descontinua indica a media da distribución, o que nos permite observar, por exemplo, que os titulados de máster da UDC puntúan cunha media lixeiramente superior a 8, nunha escala 0-10, o seu nivel de satisfacción co emprego.
Figura 26: Satisfacción co emprego dos egresados de máster ocupados
Nesta sección preséntanse os resultados en bruto das respostas dadas polos egresados de máster da UDC ás preguntas do cuestionario.
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Estou a traballar | 174 | 185 | 359 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 23 | 18 | 41 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 44 | 69 | 113 |
Sum | 241 | 272 | 513 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Estou a traballar | 67 | 102 | 169 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 14 | 10 | 24 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 33 | 57 | 90 |
Sum | 114 | 169 | 283 |
Artes e Humanidades | |||
Estou a traballar | 3 | 7 | 10 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 1 | 0 | 1 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 1 | 5 | 6 |
Sum | 5 | 12 | 17 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Estou a traballar | 90 | 38 | 128 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 8 | 4 | 12 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 8 | 1 | 9 |
Sum | 106 | 43 | 149 |
Ciencias | |||
Estou a traballar | 12 | 14 | 26 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 0 | 2 | 2 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 2 | 5 | 7 |
Sum | 14 | 21 | 35 |
Ciencias da Saúde | |||
Estou a traballar | 2 | 24 | 26 |
Non estou a traballar, pero busco emprego de forma activa | 0 | 2 | 2 |
Non estou a traballar e non estou a buscar emprego | 0 | 1 | 1 |
Sum | 2 | 27 | 29 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Estou a preparar oposicións | 25 | 48 | 73 |
Estou a realizar outros estudos | 11 | 14 | 25 |
Outros motivos | 8 | 7 | 15 |
Sum | 44 | 69 | 113 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Estou a preparar oposicións | 23 | 45 | 68 |
Estou a realizar outros estudos | 6 | 7 | 13 |
Outros motivos | 4 | 5 | 9 |
Sum | 33 | 57 | 90 |
Artes e Humanidades | |||
Estou a preparar oposicións | 0 | 2 | 2 |
Estou a realizar outros estudos | 1 | 2 | 3 |
Outros motivos | 0 | 1 | 1 |
Sum | 1 | 5 | 6 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Estou a preparar oposicións | 2 | 0 | 2 |
Estou a realizar outros estudos | 3 | 1 | 4 |
Outros motivos | 3 | 0 | 3 |
Sum | 8 | 1 | 9 |
Ciencias | |||
Estou a preparar oposicións | 0 | 0 | 0 |
Estou a realizar outros estudos | 1 | 4 | 5 |
Outros motivos | 1 | 1 | 2 |
Sum | 2 | 5 | 7 |
Ciencias da Saúde | |||
Estou a preparar oposicións | 0 | 1 | 1 |
Estou a realizar outros estudos | 0 | 0 | 0 |
Outros motivos | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 1 | 1 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 145 | 132 | 277 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 20 | 42 | 62 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 9 | 11 | 20 |
Sum | 174 | 185 | 359 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 46 | 63 | 109 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 16 | 29 | 45 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 5 | 10 | 15 |
Sum | 67 | 102 | 169 |
Artes e Humanidades | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 3 | 4 | 7 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 0 | 3 | 3 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 0 | 0 | 0 |
Sum | 3 | 7 | 10 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 83 | 35 | 118 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 3 | 2 | 5 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 4 | 1 | 5 |
Sum | 90 | 38 | 128 |
Ciencias | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 12 | 11 | 23 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 0 | 3 | 3 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 0 | 0 | 0 |
Sum | 12 | 14 | 26 |
Ciencias da Saúde | |||
Traballo por conta allea a tempo completo | 1 | 19 | 20 |
Traballo por conta allea a tempo parcial | 1 | 5 | 6 |
Son autónomo/a ou empresario/a | 0 | 0 | 0 |
Sum | 2 | 24 | 26 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 11 | 12 | 23 |
Outras situacións | 2 | 15 | 17 |
Sum | 13 | 27 | 40 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 9 | 9 | 18 |
Outras situacións | 0 | 10 | 10 |
Sum | 9 | 19 | 28 |
Artes e Humanidades | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 0 | 1 | 1 |
Outras situacións | 0 | 1 | 1 |
Sum | 0 | 2 | 2 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 1 | 0 | 1 |
Outras situacións | 2 | 1 | 3 |
Sum | 3 | 1 | 4 |
Ciencias | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 2 | 2 |
Sum | 0 | 2 | 2 |
Ciencias da Saúde | |||
Porque é o que quero (ou podo facer por circunstancias persoais) | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un emprego a tempo completo | 1 | 2 | 3 |
Outras situacións | 0 | 1 | 1 |
Sum | 1 | 3 | 4 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 4 | 2 | 6 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 14 | 4 | 18 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 4 | 2 | 6 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 7 | 16 | 23 |
Non, non traballo como empregado público | 118 | 123 | 241 |
Sum | 147 | 147 | 294 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 4 | 1 | 5 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 3 | 2 | 5 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 0 | 2 | 2 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 1 | 6 | 7 |
Non, non traballo como empregado público | 38 | 62 | 100 |
Sum | 46 | 73 | 119 |
Artes e Humanidades | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 0 | 0 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 0 | 1 | 1 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 1 | 0 | 1 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 0 | 1 | 1 |
Non, non traballo como empregado público | 2 | 3 | 5 |
Sum | 3 | 5 | 8 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 0 | 0 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 10 | 0 | 10 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 2 | 0 | 2 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 4 | 4 | 8 |
Non, non traballo como empregado público | 69 | 32 | 101 |
Sum | 85 | 36 | 121 |
Ciencias | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 0 | 0 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 1 | 0 | 1 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 0 | 0 | 0 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 2 | 3 | 5 |
Non, non traballo como empregado público | 9 | 10 | 19 |
Sum | 12 | 13 | 25 |
Ciencias da Saúde | |||
Si, son empregado/a público: funcionario/a de carreira | 0 | 1 | 1 |
Sí, soy empleado/a público: personal laboral | 0 | 1 | 1 |
Si, son empregado/a público: funcionario/a interino/a | 1 | 0 | 1 |
Sí, soy empleado/a público: personal eventual | 0 | 2 | 2 |
Non, non traballo como empregado público | 0 | 16 | 16 |
Sum | 1 | 20 | 21 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Temporal | 61 | 72 | 133 |
Indefinido | 75 | 78 | 153 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 136 | 150 | 286 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Temporal | 29 | 40 | 69 |
Indefinido | 25 | 41 | 66 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 54 | 81 | 135 |
Artes e Humanidades | |||
Temporal | 0 | 4 | 4 |
Indefinido | 2 | 1 | 3 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 2 | 5 | 7 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Temporal | 25 | 13 | 38 |
Indefinido | 45 | 20 | 65 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 70 | 33 | 103 |
Ciencias | |||
Temporal | 6 | 7 | 13 |
Indefinido | 3 | 4 | 7 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 9 | 11 | 20 |
Ciencias da Saúde | |||
Temporal | 1 | 8 | 9 |
Indefinido | 0 | 12 | 12 |
Estou a traballar sen un contrato regular | 0 | 0 | 0 |
Sum | 1 | 20 | 21 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Porque é o que quero | 7 | 9 | 16 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 1 | 1 |
Sum | 7 | 10 | 17 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Porque é o que quero | 4 | 8 | 12 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 1 | 1 |
Sum | 4 | 9 | 13 |
Artes e Humanidades | |||
Porque é o que quero | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 0 | 0 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Porque é o que quero | 3 | 1 | 4 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 3 | 1 | 4 |
Ciencias | |||
Porque é o que quero | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 0 | 0 |
Ciencias da Saúde | |||
Porque é o que quero | 0 | 0 | 0 |
Porque non atopo un traballo por conta allea | 0 | 0 | 0 |
Outras situacións | 0 | 0 | 0 |
Sum | 0 | 0 | 0 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
0 - Ocupacións militares | 1 | 0 | 1 |
1 - Directores e xerentes | 3 | 3 | 6 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 115 | 117 | 232 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 37 | 36 | 73 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 8 | 17 | 25 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 6 | 10 | 16 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 1 | 1 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 4 | 1 | 5 |
Sum | 174 | 185 | 359 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
0 - Ocupacións militares | 1 | 0 | 1 |
1 - Directores e xerentes | 1 | 3 | 4 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 36 | 61 | 97 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 16 | 16 | 32 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 7 | 13 | 20 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 4 | 8 | 12 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 2 | 1 | 3 |
Sum | 67 | 102 | 169 |
Artes e Humanidades | |||
0 - Ocupacións militares | 0 | 0 | 0 |
1 - Directores e xerentes | 0 | 0 | 0 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 1 | 4 | 5 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 1 | 1 | 2 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 1 | 2 | 3 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 0 | 0 | 0 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
Sum | 3 | 7 | 10 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
0 - Ocupacións militares | 0 | 0 | 0 |
1 - Directores e xerentes | 2 | 0 | 2 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 68 | 27 | 95 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 16 | 9 | 25 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 0 | 2 | 2 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 2 | 0 | 2 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 2 | 0 | 2 |
Sum | 90 | 38 | 128 |
Ciencias | |||
0 - Ocupacións militares | 0 | 0 | 0 |
1 - Directores e xerentes | 0 | 0 | 0 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 8 | 5 | 13 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 4 | 7 | 11 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 0 | 0 | 0 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 0 | 1 | 1 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 1 | 1 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
Sum | 12 | 14 | 26 |
Ciencias da Saúde | |||
0 - Ocupacións militares | 0 | 0 | 0 |
1 - Directores e xerentes | 0 | 0 | 0 |
2 - Profesionais científicos e intelectuais | 2 | 20 | 22 |
3 - Técnicos e profesionais de nivel medio | 0 | 3 | 3 |
4 - Persoal de apoio administrativo | 0 | 0 | 0 |
5 - Traballadores dos servizos e vendedores de comercios e mercados | 0 | 1 | 1 |
6 - Agricultores e traballadores cualificados agropecuarios, forestais e pesqueiros | 0 | 0 | 0 |
7 - Oficiais, operarios e artesáns de artes mecánicas e doutros oficios | 0 | 0 | 0 |
Sum | 2 | 24 | 26 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Na provincia da Coruña | 132 | 146 | 278 |
En Galicia, pero non na Coruña | 23 | 23 | 46 |
No resto de España | 16 | 12 | 28 |
Noutro país da Unión Europea | 1 | 3 | 4 |
No resto do mundo | 2 | 1 | 3 |
Sum | 174 | 185 | 359 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Na provincia da Coruña | 53 | 88 | 141 |
En Galicia, pero non na Coruña | 9 | 9 | 18 |
No resto de España | 5 | 4 | 9 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 1 | 1 |
No resto do mundo | 0 | 0 | 0 |
Sum | 67 | 102 | 169 |
Artes e Humanidades | |||
Na provincia da Coruña | 3 | 4 | 7 |
En Galicia, pero non na Coruña | 0 | 2 | 2 |
No resto de España | 0 | 0 | 0 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 0 | 1 | 1 |
Sum | 3 | 7 | 10 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Na provincia da Coruña | 64 | 25 | 89 |
En Galicia, pero non na Coruña | 12 | 5 | 17 |
No resto de España | 11 | 6 | 17 |
Noutro país da Unión Europea | 1 | 2 | 3 |
No resto do mundo | 2 | 0 | 2 |
Sum | 90 | 38 | 128 |
Ciencias | |||
Na provincia da Coruña | 10 | 12 | 22 |
En Galicia, pero non na Coruña | 2 | 1 | 3 |
No resto de España | 0 | 1 | 1 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 0 | 0 | 0 |
Sum | 12 | 14 | 26 |
Ciencias da Saúde | |||
Na provincia da Coruña | 2 | 17 | 19 |
En Galicia, pero non na Coruña | 0 | 6 | 6 |
No resto de España | 0 | 1 | 1 |
Noutro país da Unión Europea | 0 | 0 | 0 |
No resto do mundo | 0 | 0 | 0 |
Sum | 2 | 24 | 26 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 3 | 0 | 3 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 2 | 1 | 3 |
4 | 1 | 3 | 4 |
5 | 3 | 3 | 6 |
6 | 9 | 12 | 21 |
7 | 28 | 24 | 52 |
8 | 50 | 67 | 117 |
9 | 50 | 56 | 106 |
10 | 28 | 19 | 47 |
Sum | 174 | 185 | 359 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 2 | 0 | 2 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 1 | 0 | 1 |
4 | 1 | 2 | 3 |
5 | 1 | 2 | 3 |
6 | 2 | 7 | 9 |
7 | 13 | 9 | 22 |
8 | 18 | 36 | 54 |
9 | 15 | 33 | 48 |
10 | 14 | 13 | 27 |
Sum | 67 | 102 | 169 |
Artes e Humanidades | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 0 | 1 | 1 |
4 | 0 | 0 | 0 |
5 | 0 | 0 | 0 |
6 | 0 | 0 | 0 |
7 | 0 | 1 | 1 |
8 | 1 | 3 | 4 |
9 | 2 | 2 | 4 |
10 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 3 | 7 | 10 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 1 | 0 | 1 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 0 | 0 | 0 |
4 | 0 | 1 | 1 |
5 | 2 | 1 | 3 |
6 | 7 | 5 | 12 |
7 | 12 | 5 | 17 |
8 | 26 | 16 | 42 |
9 | 30 | 9 | 39 |
10 | 12 | 1 | 13 |
Sum | 90 | 38 | 128 |
Ciencias | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 1 | 0 | 1 |
4 | 0 | 0 | 0 |
5 | 0 | 0 | 0 |
6 | 0 | 0 | 0 |
7 | 3 | 4 | 7 |
8 | 4 | 3 | 7 |
9 | 2 | 6 | 8 |
10 | 2 | 1 | 3 |
Sum | 12 | 14 | 26 |
Ciencias da Saúde | |||
0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 0 | 0 | 0 |
2 | 0 | 0 | 0 |
3 | 0 | 0 | 0 |
4 | 0 | 0 | 0 |
5 | 0 | 0 | 0 |
6 | 0 | 0 | 0 |
7 | 0 | 5 | 5 |
8 | 1 | 9 | 10 |
9 | 1 | 6 | 7 |
10 | 0 | 4 | 4 |
Sum | 2 | 24 | 26 |
Homes | Mulleres | Total | |
---|---|---|---|
UDC | |||
Menos de 500 | 9 | 17 | 26 |
Entre 500 e 1000 | 18 | 44 | 62 |
Entre 1001 e 1500 | 66 | 88 | 154 |
Entre 1501 e 2000 | 54 | 29 | 83 |
Entre 2001 e 2500 | 12 | 5 | 17 |
Entre 2501 e 3000 | 5 | 2 | 7 |
Entre 3001 e 3500 | 6 | 0 | 6 |
Máis de 3500 | 4 | 0 | 4 |
Sum | 174 | 185 | 359 |
Ciencias Sociais e Xurídicas | |||
Menos de 500 | 6 | 12 | 18 |
Entre 500 e 1000 | 12 | 26 | 38 |
Entre 1001 e 1500 | 22 | 47 | 69 |
Entre 1501 e 2000 | 18 | 14 | 32 |
Entre 2001 e 2500 | 6 | 3 | 9 |
Entre 2501 e 3000 | 1 | 0 | 1 |
Entre 3001 e 3500 | 1 | 0 | 1 |
Máis de 3500 | 1 | 0 | 1 |
Sum | 67 | 102 | 169 |
Artes e Humanidades | |||
Menos de 500 | 0 | 2 | 2 |
Entre 500 e 1000 | 0 | 2 | 2 |
Entre 1001 e 1500 | 3 | 2 | 5 |
Entre 1501 e 2000 | 0 | 0 | 0 |
Entre 2001 e 2500 | 0 | 1 | 1 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 0 | 0 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 3 | 7 | 10 |
Enxeñaría e Arquitectura | |||
Menos de 500 | 3 | 2 | 5 |
Entre 500 e 1000 | 4 | 7 | 11 |
Entre 1001 e 1500 | 31 | 16 | 47 |
Entre 1501 e 2000 | 34 | 11 | 45 |
Entre 2001 e 2500 | 6 | 1 | 7 |
Entre 2501 e 3000 | 4 | 1 | 5 |
Entre 3001 e 3500 | 5 | 0 | 5 |
Máis de 3500 | 3 | 0 | 3 |
Sum | 90 | 38 | 128 |
Ciencias | |||
Menos de 500 | 0 | 0 | 0 |
Entre 500 e 1000 | 1 | 5 | 6 |
Entre 1001 e 1500 | 10 | 9 | 19 |
Entre 1501 e 2000 | 1 | 0 | 1 |
Entre 2001 e 2500 | 0 | 0 | 0 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 0 | 0 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 12 | 14 | 26 |
Ciencias da Saúde | |||
Menos de 500 | 0 | 1 | 1 |
Entre 500 e 1000 | 1 | 4 | 5 |
Entre 1001 e 1500 | 0 | 14 | 14 |
Entre 1501 e 2000 | 1 | 4 | 5 |
Entre 2001 e 2500 | 0 | 0 | 0 |
Entre 2501 e 3000 | 0 | 1 | 1 |
Entre 3001 e 3500 | 0 | 0 | 0 |
Máis de 3500 | 0 | 0 | 0 |
Sum | 2 | 24 | 26 |