A Universidade da Coruña acolle a presentación da programación da Mobile Week Coruña

17/10/18 13:48

A Coruña, 17 de outubro de 2018.- O Paraninfo do Reitorado da Universidade da Coruña acolleu esta mañá a presentación da axenda de actividades da primeira edición da Mobile Week Coruña que terá lugar entre o 21 e o 28 de novembro.

Durante esta semana, a Mobile Week Coruña acollerá unha programación transversal e gratuíta con relatorios, mesas redondas, demostracións, exposicións de arte, talleres e xornadas infantís, entre outras, en máis de vinte espazos ao longo dos dez distritos da cidade de A Coruña, a súa área metropolitana e a Cidade da Cultura, de Santiago de Compostela.

A iniciativa divide o seu programa en catro eixos de actividade:  mWeek  TALKS, un ágora de debate para reflexionar sobre como a revolución dixital inflúe na vida das persoas,  mWeek  LAB, demostracións e talleres de cultura, tecnoloxía, robótica e ciencia,  mWeek  KIDS, actividades para toda a familia e, por último,  mWeek  GALLERY, un programa cultural paralelo organizado en colaboración con institucións e entidades do territorio que derivará en visitas guiadas e exposicións artísticas.

A presentación contou coa presenza do reitor da Universidade da Coruña, Julio Abalde; o presidente do Club Financiero Atlántico, Mariano Gómez-Ulla; a coordinadora de actividades da Mobile Week Coruña, María José Rodríguez Malmierca; o director da Mobile World Capital Barcelona, Esteban Redolfi; e o vicepresidente executivo da Mobile Week Coruña, Manuel Gens.

Abalde destacou a importancia da celebración na Coruña dun evento desta relevancia. “Creemos que es importante para A Coruña, para Galicia e para o Eixo Atlántico que haxa un evento deste tipo que póñanos no mapa e permítanos presentar todo o potencial tecnolóxico do que xa dispoñemos e un tecido industrial e económico que temos que impulsar”, sinalou.

Así mesmo, o reitor afirmou que o concepto da Mobile Week Coruña, de tecnoloxía a pé de rúa, encaixa á perfección coas iniciativas que dende a Universidade da Coruña quérense impulsar.

Mobile Week Coruña é unha iniciativa de MWCapital que, tras dúas edicións en Barcelona, dá o salto a A Coruña para potenciar o debate sobre as implicacións a nivel social, económico e cultural da transformación dixital no Eixo Atlántico.