A Cátedra de Dereito Local organiza unha xornada sobre a nova lei de rehabilitación, rexeneración e renovación urbana en Galicia

6/06/19 13:42

A Coruña, 6 de xuño de 2019.- O salón de actos da Facultade de Dereito acollerá mañá a xornada “As entidades locais perante a entrada en vigor da Lei 1/2019, de rehabilitación, rexeneración e renovación urbana de Galicia”, organizada pola Cátedra de Dereito Local UDC-Deputación da Coruña.

Esta nova lei, que entrou en vigor o pasado mes de maio, é a primeira lei galega que afronta un desenvolvemento da estratexia común europea en materia de rehabilitación e desenvolvemento sustentable. Achega importantes novidades polo que esta xornada de mañá é moi necesaria para facer unha análise da mesma.

O programa comezará ás 10:00 horas coa apertura a cargo dos profesores Carlos Amoedo Souto e Javier Sanz Larruga.

10:15h. “As estratexias de renovación urbana en contexto”. M. Rosario Alonso Ibáñez, catedrática de Dereito Administrativo da Universidade de Oviedo. Ex-directora xeral do solo e políticas urbanas do Ministerio de Vivenda.

11:15h. “Novidades e claves regulatorias da Lei 1/2019”. Juan Raposo Arceo, profesor titular de Dereito Civil da Universidade da Coruña.

12:15h. “O impacto da Lei 1/2019 nas políticas de rehabilitación e rexeneración urbana dos concellos”. Carlos Pérez González, xefe do servizo de planeamento e xestión do solo do Concello da Coruña.

16:00h. “A Lei 1/2019 e a promoción inmobiliaria da rehabilitación en Galicia”. Juan José Yáñez Martínez, secretario xeral de Aproinco.

17:00h. “A Lei 1/2019 desde a perspectiva da protección do patrimonio cultural”. Teresa Nieto Freire, arquitecta facultativa da Dirección Xeral de Patrimonio da Xunta de Galicia. Sección de Patrimonio cultural do Consello da Cultura Galega.