13ª Convocatoria axudas UDC estudantes Olimpíadas Científicas 2019/2020

29/05/19 0:00
  • Bolsas propias Estudantado

A Universidade da Coruña (UDC), co fin de fomentar as actividades de extensión universitaria como medio de promoción do coñecemento, así como de incentivar a calidade na formación do estudantado que accede por primeira vez aos estudos universitarios, fai pública a 13.ª convocatoria de axudas para os estudantes clasificados en primeiro, segundo ou terceiro posto nas olimpíadas de Bioloxía, Física, Matemáticas, Química, Economía ou Xeoloxía, nas súas fases local, autonómica ou nacional.

O prazo de presentación de solicitudes contará desde 16 de xullo ata as 14:00h do 30 de setembro de 2019.

13ª Convocatoria de axudas da Universidade da Coruña para os estudantes gañadores de Olimpíadas Científicas, curso 2019/2020

Descarga o formulario de solicitude

Publicado por: Vicerreitoría de Estudantes, Participación e Extensión Universitaria

Novas relacionadas (2)