Título: MITCA: incidencia da versión informatizada sobre o compromiso e a autorregulación en Educación Primaria
Autora: Fátima María Díaz Freire
Dirección: Susana Rodríguez Martínez e Tania Vieites Lestón
Título: Perfil motivacional do abandono escolar temperá
Autora: Lucía Roldán Prego
Dirección: Susana Rodríguez Martínez e Bibiana Regueiro Fernández
Título: Cambios no compromiso cos deberes escolares e a súa incidencia sobre o rendemento académico en educación primaria
Autora: Carolina Rodríguez Llorente
Dirección: Antonio Valle Arias e Susana Rodríguez Martínez
Título: Autorregulación da aprendizaxe e motivación académica: Un estudo mixto secuencial explicativo na Educación Primaria.
Autora: Rocío González Suárez
Dirección: Susana Rodríguez Martínez e Iris Estévez Blanco
Título: Deseño e implementación de propostas de prescripción de deberes escolares que melloren o compromiso e a autorregulación do estudante.
Autora: Tania Vieites Lestón
Dirección: Susana Rodríguez Martínez e Antonio Valle Arias
Título: Síndrome de Burnout e estrés percibido en docentes do ensino superior en Portugal.
Autora: Lurdes Renata Teles da Costa
Dirección: Antonio Valle Arias e Susana Rodríguez Martínez
Título: Análise dos factores socio-demográficos e persoais asociados ás actitudes e comportamentos sexuais do adulto maior na poboación de Santa Rosa
Autora: Marcia Galina Ullauri Carrión
Dirección: Isabel Piñeiro Aguín e Susana Rodríguez Martínez
Título: Análise do desenvolvemento profesional do docente universitario de Ciencias da Saúde a través das Ecoloxías de Aprendizaxe
Autora: Iris Estévez Blanco
Dirección: Mercedes González Sanmamed e Antonio Valle Arias
Título: Metas académicas, deberes escolares e aprendizaxe en estudantes de secundaria
Autora: Bibiana Regueiro Fernández
Dirección: José Carlos Núñez Pérez e Antonio Valle Arias
Título: Deberes escolares, aprendizaxe e rendemento académico en estudantes de educación primaria
Autora: Irene Pan López
Dirección: Antonio Valle Arias
Título: Deberes escolares, motivación e rendemento na área de matemáticas
Autor: Benigno Sánchez Vales
Dirección: Antonio Valle Arias
Título: Self-handicapping e pesimismo denfensivo en estudantes universitarios: a súa relación coa autoestima e as metas de logro
Autora: María del Mar Ferradás Canedo
Dirección: Ramón González Cabanach e Susana Rodríguez Martínez
Título: Diferenzas individuais en metas académicas: un estudo desde a perspectiva das múltiples metas
Autora: Rebeca Blas Pena
Dirección: Antonio Valle Arias e Susana Rodríguez Martínez