O obxectivo principal do QS Top Universities Ranking é axudar os estudantes a facer comparacións das principais universidades de todo o mundo. Os resultados están baseados en seis indicadores: reputación académica, reputación dos traballadores, número de profesores por alumno, citas por facultade, proporción de estudantes internacionais e proporción de profesorado internacional. A clasificación está deseñada para avaliar as universidades en cinco áreas: investigación e descubrimento, empregabilidade e resultados, Experiencia de Aprendizaxe, Compromiso Mundial e Sostenibilidade. Actualmente clasifícanse 1501 universidades, das cales 38 son españolas.
Este ranking dá unha maior importancia ás respostas das enquisas que envía a académicos e responsables de recursos humanos. Así, a metade da súa puntuación vén explicada por estes resultados, sendo un 30% o prestixio académico e un 15% o laboral.
A actual edición está baseada nos seguintes indicadores:
Investigación e Descubrimento
Empregabilidade e Resultados
Experiencia de Aprendizaxe
Compromiso Mundial
Sustentabilidade
Scopus e enquisas a académicos e responsables de recursos humanos e información das propias universidades.
2025
19 de xuño de 2025
6 anos para citas (2019-2024); 5 años para publicacións (2019-2023).
Só 38 universidades españolas conseguen entrar este ano no ranking e a UDC é unha delas, ocupando o posto 1001-1200. Na seguinte figura móstrase a evolución da posición da UDC:

Nas seguintes táboas indícase a evolución das puntuacións obtidas nos indicadores estudados e as posicións a nivel mundial que ocupa a UDC segundo cada indicador.
Puntuacións por indicador
|
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|
|
Reputación académica |
5,3 |
4,5 |
4,9 |
5,4 |
5,0 |
5,8 |
5,9 |
8,5 |
|
Reputación laboral |
4,2 |
6,8 |
6,7 |
6,1 |
5,8 |
5,6 |
4,8 |
7,1 |
|
Citas por profesor |
8,0 |
8,8 |
10,4 |
9,0 |
7,7 |
7,1 |
7,3 |
13,8 |
|
Ratio de estudantes por profesor |
41,1 |
41,6 |
30,8 |
29,6 |
26,0 |
25,1 |
24,2 |
29,3 |
|
Profesorado internacional |
2,6 |
2,4 |
1,7 |
1,3 |
2,0 |
2,8 |
2,9 |
3,5 |
|
Estudantes internacionais |
3,5 |
3,9 |
4,4 |
5,2 |
4,8 |
4,6 |
4,5 |
9,4 |
|
Diversidade Estudantes Internac. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
15,2 |
|
Rede Internacional de Investigación |
- |
- |
- |
- |
52,6 |
12,0 |
56,1 |
61,7 |
|
Resultados de emprego |
- |
- |
- |
- |
5,0 |
7,6 |
1,8 |
3,6 |
|
Sustentabilidade |
- |
- |
- |
- |
- |
42,6 |
23,2 |
61,1 |
|
TOTAL |
12,7 |
12,9 |
11,2 |
10,9 |
9,7 |
9,7 |
9,4 |
14,7 |
Ranking mundial por indicador
|
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|
|
Reputación académica |
501+ |
501+ |
501+ |
501+ |
501+ |
601+ |
601+ |
701+ |
|
Reputación laboral |
501+ |
501+ |
501+ |
501+ |
501+ |
601+ |
601+ |
701+ |
|
Citas por profesor |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
701+ |
701+ |
801+ |
|
Ratio de estudantes por profesor |
376 |
367 |
494 |
519 |
567 |
582 |
606 |
645 |
|
Profesorado internacional |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
701+ |
701+ |
801+ |
|
Estudantes internacionais |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
601+ |
701+ |
701+ |
801+ |
|
Diversidade Estudantes Internac. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
801+ |
|
Rede Internacional de Investigación |
- |
- |
- |
- |
601+ |
636 |
676 |
667 |
|
Resultados de emprego |
- |
- |
- |
- |
601+ |
701+ |
701+ |
801+ |
|
Sustentabilidade |
- |
- |
- |
- |
- |
345 |
505 |
477 |
Actualizado: xuño de 2025