Liñás temáticas

1. Experiencias innovadoras na aula (EI, EP, ESO, FP, Bacharelato e Universidade)

Proxectos, propostas e experiencias innovadoras no ámbito das ciencias experimentais. Deseño, implementación e avaliación de ferramentas tecnolóxicas. Ensinanzas virtuais.
 

2. O desenvolvemento profesional do profesorado (EI, EP, ESO, FP, Bacharelato e Universidade)

Investigacións relacionadas coa formación inicial e permanente en Didáctica das Ciencias Experimentais do profesorado. Políticas, programas, propostas de innovación de investigación-acción… na Formación do profesorado. Desenvolvemento de competencias profesionais.

 

3. Investigación no ensino das ciencias

Traballos de investigación relacionados co deseño, implementación e avaliación de propostas didácticas. (A modelización na educación científica; a indagación, a argumentación… na aula. Uso de metáforas, analoxías, simulacións.... no ensino das ciencias.  Implicacións da natureza da ciencia, a historia, a filosofía, a socioloxía e a epistemoloxía na educación científica, etc.)
 

4. Investigación na aprendizaxe das ciencias

Traballos de investigación relacionados coa comprensión e a mellora da aprendizaxe do coñecemento científico (desenvolvementoda competencia científica; progresións de aprendizaxe, etc.). Dimensión social e afectiva da educación científica. Avaliación e regulación das aprendizaxes. Aprendizaxe cooperativa.
 

5. Educación científica e sociedade

Relacións da aprendizaxe do coñecemento científico e a sociedade actual (efectos, retos, divulgación da ciencia, debates socio-científicos, aprendizaxe informal,  etc.). Educación científica e cidadanía (alfabetización científica, ambientalización curricular, educación ambiental e sustentabilidade, estilos e calidade de vida, educación para a saúde, etc.). Educación científica e xénero.