Estratexias para incrementar a visibilidade e o impacto dos resultados da investigación
PDF dos obradoiros dos cursos do CUFIE
No panorama actual, onde cada vez é máis difícil acadar unha carreira profesional estable ou obter financiación para a investigación, lograr unha alta visibilidade e impacto das túas achegas convírtese nunha peza chave de éxito. Encontrámonos dentro dun ecosistema dixital complexo e globalizado e, neste contexto, a correcta atribución e o recoñecemento do teu traballo son fundamentais e dependen de múltiples factores.
Sen unha estratexia axeitada, existe unha serie de riscos crecentes: que a túa produción científica poida quedar dispersa nas bases de datos internacionais, que sexa atribuída erroneamente a outros autores, que non chegue a ser tan visible como debera ou que non se contabilicen axeitadamente as túas métricas (citas, índice h).
Algunhas das razóns para que iso aconteza poden partir desde a primeira fase do proceso: a ambigüidade na firma escollida, os usos anglosaxóns na indexación de nomes hispanos, as variacións na firma ao longo do tempo ou a falta de normalización na filiación institucional, entre outros, son obstáculos comúns que poden afectar negativamente ao teu recoñecemento e aos procesos de avaliación (acreditacións, sexenios, financiación).
A estratexia que aquí presentamos xira arredor de tres eixes ou obxectivos que impulsen a visibilidade e as citas e garanta o éxito profesional: