Encontro con Olga Rodíguez

Lugar: Salón de actos do Paraninfo

Data: 16 de xuño

Horario: 12:30 h

Este encontro forma parte dun conxunto de actividades desenvolvidas no marco do proxecto "Acampa pola paz e o dereito ao refuxio"

Olga Rodríguez

Xornalista e escritora, especializada en información internacional e Dereitos Humanos.

Traballou na Cadea SER, Catro, CNN , e colaborou en medios como Público, Xornalismo Humano, O País, RNE, A Marea, Tinta Libre ou O Xornal. É cofundadora de eldiario.es onde escribe con asiduidade.

En 2003 cubriu desde Bagdad a guerra de Iraq e foi testemuña directa do ataque estadounidense que acabou coa vida do cámara español José Couso.

Traballou e cubriu os principais acontecementos dos últimos 15 anos en Oriente Medio, Europa e Estados Unidos. Tamén foi enviada especial en Afganistán, Líbano, Territórios Palestinos Ocupados, Israel, Iemen, Siria, Libia ou Exipto, desde onde cubriu as revoltas árabes de 2011.

Autora de varios libros, entre eles “El hombre mojado no teme la lluvia: Voces de Oriente Medio”, (Debate, 2009, sete edicións) e “Yo muero hoy: Las revueltas en el mundo árabe” (Debate, 2012).

Premio Turia 2003 á Mellor Cobertura Informativa polo seu traballo desde Bagdad, Premio Ortega e Gasset colectivo 2003, Premio Pluma da Paz 2005, Premio Club Internacional da Prensa 2007 polos seus traballos televisivos desde Gaza e Cidade Juárez, Premio Xornalismo Dereitos Humanos pola Asociación Prol DD.HH. 2014, Premio Enfoque de Xornalismo 2015 e Premio Xornalista Enfocada 2016 polo seu compromiso co xornalismo e os dereitos humanos.

Santiago Hernández

Santiago Hernández Ibáñez é Catedrático da Universidade dá Coruña e estivo como investigador visitante nas Universidades de Southampton (UK) e California (USA). Colaborou con Comités de Solidariedade con América Latina e foi Vicepresidente da ONG Entrepueblos e membro do Padroado da ONG Paz e Solidariedade.