Mulleres Coidadoras en países en vías de desenvolvemento.

Campus: A Coruña

Lugar: Salón de actos da Facultade de Fisioterapia

Data: 25 de outubro

Horario: De 19:30 a 21:30

Este seminario está financiado pola convocatoria de Sensibilización, Educación para o Desenvolvemento e participación cidadá.

PROGRAMA

19:30-. "Os coidados no sur global. A dimensión transnacional e interseccional no traballo de coidados". Antía Pérez Caramés. Profesora Facultade de Socioloxía, UDC.

19:50-. "Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento. Experiencias en Nicaragua. Ana María García Fernández. ONG SOLIDA.
20:10-. “Educación para o empoderamento: o papel do ILLS e colaboración coa UDC” (Skype). Haydée Castillo Flores. Directora del Instituto de Liderazgo de las Segovias(ILLS, Nicaragua)
20:30-. Experiencias PCR de alumnas UDC en Nicaragua.

Paralelamete inaugurarase a exposición fotográfica “NICARAGUA: RETOS E FORTALEZAS”. Fotógrafo nicaragüense Miguel Álvarez
Acreditarase a asistencia e as xornadas serán abertas ao público.

Inscrición para esta Xornada