Facultade de Economía e Empresa

CongresoMarketing

A Facultade de Economía e Empresa da UDC acollerá o IX Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público e Non Lucrativo o venres 17 de novembro de 2017. O programa preliminar xa está dispoñible na web do congreso.

Estas son as datas límite para os profesores e estudantes interesados en presentar casos de estudo (5-10 páxinas):

Pódense presentar os casos de estudo en castelán, portugués ou inglés. A temática do Congreso é "Marketing Utópico", e inclúe áreas de estudo como Responsabilidade Social, Medio Ambiente e Sustentabilidade, Marketing Social, Emprendemento e Innovación Social, Inclusión Social, Investigación sobre a transformación do consumidor, Marketing público e non lucrativo, entre outros.

O congreso está organizado pola Asociación Internacional de Marketing Público e Non Lucrativo (AIMPN/IAPNM), en colaboración coa área de Comercialización e Investigación de Mercados da UDC.

Máis información